1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. GTA Network forum is now in archive mode.

GTA:N i kwestie oryginalności

Discussion in 'Polski/Polish' started by Oriox, Jan 20, 2017.

  1. Oriox

    Oriox Member

    Messages:
    22
    Likes Received:
    14
    Joined:
    Dec 8, 2016
    Nie wiem czy mi tu wolno cokolwiek napisać, ale chciałbym razem z wami przeprowadzić małe badania dotyczące kwestii grania w GTA:N na piracie. Otóż ostatnio otrzymałem profilaktycznego bana na GTA:=o. Ku mojemu zdziwieniu nadal mogłem uruchomić i normalnie korzystać z GTA:N zatem tezą w moich badaniach jest to, że nie trzeba posiadać oryginalnej kopii GTA, a jedynie nawet zbanowane konto przez które będziemy mogli ściągać updejty. Chciałbym prosić kogoś z Was o sprawdzenie tego. Niech ktoś załatwi zbanowane konto nawet od kumpla, zainstaluje GTA i sprawdzi czy pobiorą się wszystkie aktualizacje. Na koniec niech zainstaluje GTA:N i spróbuje uruchomić.
    Jeżeli ktoś lubi strony z przecenami na przeróżne gry 100% i znajdzie tam GTA V które będzie się aktualizować to też teoretycznie powinien móc grać. Zapraszam do dyskusji na ten temat i dzielenia się swoimi wynikami
     
  2. Kubas

    Kubas Member

    Messages:
    9
    Likes Received:
    5
    Joined:
    Aug 26, 2016
    Potwierdzam, konto, które jest zbanowane na GTA: Online pozwala na grę w GTA:Network. Wymagane jest tylko konto SocialClub sparowane z grą, launcher nie sprawdza, czy masz bana, czy nie.
     
    Oriox likes this.
  3. DaGaXeR

    DaGaXeR Member

    Messages:
    30
    Likes Received:
    6
    Joined:
    Dec 20, 2016
    Poniekąd to dobrze, bo Rockstar czasami banuje bez powodu.
     
    Oriox likes this.

Share This Page