1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Latest News: RAGE Multiplayer 0.3.2 Announcement - November 29th, 2017

Dansk (Danish)

Discussion in 'Danish/Norwegian/Swedish' started by -Andreas, Jan 17, 2017.

1. Vagabonden

Vagabonden Member

Har arbejdet i begge.
    Seneste projekt jeg var med til fra 2013 til 2016 er "Infestation: The NewZ" :=P Ude på steam nu. Dog vil dette kræve helt nyt :=P orker jeg ikke igen.. :=P Søger noget simpelt, men sjovt. Tænkte dette kunne være det. Har været igennem minecraft, arma 3, dayz osv...

2. -Andreas

-Andreas Well-Known Member

Der er nu meget stor forskel på at lave et gamemode til et allerede udviklet spil som GTA:V og så lave dit eget helt fra bunden. Jeg ser ingen grund til at begynde på et nyt spil når man allerede har så stærkt et værktøj som Network til rådighed.
    Men jeg bruger allerede Unity engine, men ikke så meget Unreal.

3. OlesenDK

OlesenDK Active Member

Vi brugte for et par år siden en masse energi på vores gamle VirtuChat, men brugerinteressen løb stille og roligt 'ud i sandet' og til sidst stoppede projektet helt :=(..
    Kig ind her: http://virtuchat.com/gammel.html
    Vi brugte den gode gamle Torque grafikmaskine med over 10 år på bagen. Kernen var skrevet i C++ og game script-ningen skete i en C++ linende syntax, dengang et spændende projekt. Som nu er 'tryllet om' til RS grafiksystemet i VirtuChat 2 :=)..

4. OlesenDK

OlesenDK Active Member

Ja er helt med på at starte fra bunden og skulle man ende ud i den detaljerigdom som GTA fremviser, så skal man vist ha goooood tid og afsætte mange år whew~~..

5. Vagabonden

Vagabonden Member

Der vil altid være massere af penge i det hvis man starter fra bunden af ;-) Men hvis man ser på mange små indie studier, så starter de alle på mods, først, også på sidelinjen laver de et spil sammen!

fack, quotede den forkerte.. @OlesenDK

Last edited: Mar 29, 2017
  6. Dakdust

Dakdust New Member

Hejsa Alle I danskere!

MTG kunne sikkert godt bruge flere Scripter(e), den bedste måde at komme til er nu nok ved at vise dem projekter som man har lavet, i video form. Det er hvertfald det jeg synes det virker til at flest er blevet hyret ved.

7. Benny

Benny New Member

Hej alle. Vi har en RP server kørende på FiveM. Join vores TS for at få mere at vide :=)

ts3.crispyrp.com

Share This Page