Spoiler En junker red ved juletid Tjing tjang tjing nutillej Omkring ham dalet sneen hvid Tjing tjang tjing nutillej Han stred sig frem i regn og blæst Med et der segnede hans hest Tjing tjang lu Tjing tjang lu Tjing tjang tjing nutillej Den jomfru sad i høje torn Tjing tjang tjing nutillej Og vendte ham som til forn Tjing tjang tjing nutillej Man matten gik så trist og land En ensomhed til solopgang Tjing tjang lu Tjing tjang lu Tjing tjang tjing nutillej Den næste dag ved morgen rød Tjing tjang tjing nutillej De fandt den stakkels junker død Tjing tjang tjing nutillej Han dækkede var af sne og is Men tør nu op i paradis Tjing tjang lu Tjing tjang lu Tjing tjang tjing nutillej Det var jo noget være noget Tjing tjang tjing nutillej For da tøet bliv han våd Tjing tjang tjing nutillej Man sådan kan det altså gå Mår man gå uden hugge på Tjing tjang lu Tjing tjang lu Tjing tjang tjing nutillej Da jomfruen fik den besked Tjing tjang tjing nutillej Hun kastet sig fra tognet ned Tjing tjang tjing nutillej Nu deler de en lille sky Som regner over land og by Tjing tjang lu Tjing tjang lu Tjing tjang tjing nutillej
@OlesenDK Forsøger du dig med at lave et gamemode eller er det bare for sjov du sidder og eksperimenter med det?
HOV... Så først dit indlæg i dag onsdag.. I første omgang 'leger' jeg bare lidt med det. Det er lykkedes mig at lave nogle 'småændringer' som virker, men generelt med de spørgsmål jeg har stillet, at der er en del 'hovski snovski' herinde særlig når alt er nyt og man er begynder på området. Jeg kan programmerer i C og har arbejdet lidt i C++, men med den dokumentation og de lidt 'underlige tutorials' eksempler, er det ikke let at komme meget videre end jeg er nu, brok slut ..
Nej ikke rigtigt. Jeg venter også stadigvæk på næste update før jeg rigtigt gider dedikere mig til noget..
tænkte man evt skulle sætte sig sammen? Er selv igang med at rode op i godfather så flere kan forstå det I sidste ende laver jeg en RP server. Ved dog ikke hvad jeg skal vælge, Rage.mp eller gta network
Det kunne da godt være. Jeg har selv siddet og lavet lidt på et roleplay gamemode, men mest bare for at se hvad muligheder man har. Kan se rage.mp bruger nodejs og js så holder mig nok til GTA Network selv
Hej her . Vi har prøvet flere serversystemer bl.a. GTA Network, men FiveM slår bestemt dem alle i både kvalitet og stabilitet, sååå .. Kig ind her: https://forum.fivem.net/ Og her: https://da.gta5-mods.com/scripts/fivereborn Og så lige vores server: http://virtuchat.com/ Bare lige det ...
Gør ingen forskel for mig, personligt er det bare noget nyt der skal prøves. Tænker bare det ville være sjovere at lave et projekt samlet istedet for at lave flere? rage.mp er dog de eneste hvor du kan spille fra legit og crackede versioner af spillet.
True, men det kører også på den "orginale" server fra GTA derfor der er peds rundt omkring. Problemet ligger i, det kun er 24 spillere tilladt.
Kun 24 spillere? Det lyder ikke så imponerende i forhold til de andre derude. Men bryder mig ikke om idéen om at beholde pedestrians på serveren hvis man f.eks. ønsker en roleplay server eller lignende. - @Vagabonden Det kan godt være, men føler mig pt. mest komfortable med C# og Javascript og føler ikke lige jeg har tiden til at sætte mig ind i et nyt sprog.
Yeah, 24 spillere ligesom Real GTA! Må indrømme peds giver nogle gode grind når de kører en over eller man stjæler deres biler. Ud over det... Sååå ødelægger de det kun @-Andreas Forståeligt, personligt som det ser ud nu ender jeg nok selv med GTA: N Men send mig lige din discord, så kan vi lige snakke sammen om et partnerskab e.l
For os er det vigtigst at serversystemet kører stabilt uden synkfejl og 24 playere, ja okay nok til os, serveren skulle jo også lige kunne følge med .. Programmerings sprogene der bruges er Javascript og noget der hedder 'lua'. Peds og biler kan man 'scripte væk'. Glemte lige.. Systemet kan også håndterer 'xml' fra f.eks. Meny00 og Map Editor.
Ja kender godt til Lua. Garry's Mod har brugt det i mange år, men ikke et sprog jeg gider lære Men har de så planer om at udvide med mulighed for flere spillere end 24? Ellers bliver det da aldrig til noget stort er mit gæt.
Jeg kan forstå, at der tænkes i store planer og programmering. Hvorfor så ikke tage skridtet fuldt ud og i stedet bruge Unity 3D eller Unreal 4, de kan begge også downloades helt gratis og så kan man oven i købet få fuld styr på alle parametre der måtte halte her ..